De service van Planet Internet
Mijn zojuist verstuurde mail aan de helpdesk van Planet Internet:
Beste heer/mevrouw,
Graag uw snelle aandacht voor het volgende:
Zojuist heb ik gebeld met uw helpdesk. Reden: al maanden blijkt dat een onbekend deel van zowel door mij verzonden als aan mij verstuurde mail niet aankomt. Uw medewerker heeft mij een testmail laten sturen naar pitest@planet.nl. Deze mail kwam niet aan. Een tweede poging lukte wel. Dat betekent dus een score van één op de twee mails die niet aankomt. Uw medewerker vertelde dat het te maken kon hebben met een migratie naar een andere server die de afgelopen weken bij u heeft plaatsgehad. Dit heeft er echter niets mee te maken, want het euvel doet zich al maanden voor. Het is dan ook niet de eerste keer dat ik dit probleem bij u aankaart. De vorige keer wist de eerstelijner er geen raad mee en daar had ik het mee te doen. Na opnieuw bewijs te hebben gekregen voor het feit dat zowel door mij als aan mij verzonden mail niet aankwam, besloot ik maar weer met uw helpdesk te bellen.
Zojuist heb ik dus opnieuw een eerstelijner aan de telefoon gehad die mij opnieuw niet wist te vertellen hoe dit probleem op te lossen, maar deze keer zou ik worden doorverbonden met de tweede lijn. Uw medewerker heeft mij de notitie die hij voor zijn collega had gemaakt voorgelezen en zou mij daarna in de wacht zetten. Tot mijn verbazing werd de verbinding verbroken. Enigszins geïrriteerd besloot ik toch maar weer te bellen in de hoop dezelfde eerstelijner aan de telefoon te krijgen of anders maar gewoon opnieuw het hele verhaal te houden. Voor de tweede keer kreeg ik de melding dat de wachttijd drie minuten bedraagt. Valt mee te leven. Maar daarna kreeg ik de melding dat de wachttijd langer dan een uur bedraagt en dat ik het morgen maar weer eens moest proberen. Dat doe ik dus niet. Ik heb mijn buik meer dan vol van jullie waardeloze service.
U zorgt dat dit probleem binnen enkele dagen is opgelost en dat u indien mogelijk al mijn 'kwijtgeraakte' mail opspoort en alsnog bij mij bezorgt. Zoniet, dan volgt een opzegging van onze abonnementen.
Graag een snelle reactie!
Heb inmiddels een bevestigingsmail gekregen, dus mijn brief is in ieder geval aangekomen:-(
Beste heer/mevrouw,
Graag uw snelle aandacht voor het volgende:
Zojuist heb ik gebeld met uw helpdesk. Reden: al maanden blijkt dat een onbekend deel van zowel door mij verzonden als aan mij verstuurde mail niet aankomt. Uw medewerker heeft mij een testmail laten sturen naar pitest@planet.nl. Deze mail kwam niet aan. Een tweede poging lukte wel. Dat betekent dus een score van één op de twee mails die niet aankomt. Uw medewerker vertelde dat het te maken kon hebben met een migratie naar een andere server die de afgelopen weken bij u heeft plaatsgehad. Dit heeft er echter niets mee te maken, want het euvel doet zich al maanden voor. Het is dan ook niet de eerste keer dat ik dit probleem bij u aankaart. De vorige keer wist de eerstelijner er geen raad mee en daar had ik het mee te doen. Na opnieuw bewijs te hebben gekregen voor het feit dat zowel door mij als aan mij verzonden mail niet aankwam, besloot ik maar weer met uw helpdesk te bellen.
Zojuist heb ik dus opnieuw een eerstelijner aan de telefoon gehad die mij opnieuw niet wist te vertellen hoe dit probleem op te lossen, maar deze keer zou ik worden doorverbonden met de tweede lijn. Uw medewerker heeft mij de notitie die hij voor zijn collega had gemaakt voorgelezen en zou mij daarna in de wacht zetten. Tot mijn verbazing werd de verbinding verbroken. Enigszins geïrriteerd besloot ik toch maar weer te bellen in de hoop dezelfde eerstelijner aan de telefoon te krijgen of anders maar gewoon opnieuw het hele verhaal te houden. Voor de tweede keer kreeg ik de melding dat de wachttijd drie minuten bedraagt. Valt mee te leven. Maar daarna kreeg ik de melding dat de wachttijd langer dan een uur bedraagt en dat ik het morgen maar weer eens moest proberen. Dat doe ik dus niet. Ik heb mijn buik meer dan vol van jullie waardeloze service.
U zorgt dat dit probleem binnen enkele dagen is opgelost en dat u indien mogelijk al mijn 'kwijtgeraakte' mail opspoort en alsnog bij mij bezorgt. Zoniet, dan volgt een opzegging van onze abonnementen.
Graag een snelle reactie!
Heb inmiddels een bevestigingsmail gekregen, dus mijn brief is in ieder geval aangekomen:-(
0 Comments:
Post a Comment
<< Home